Clienți
în centrul atenției

Termenii și condiții de garanție

Produsul dumneavoastră Hansa face obiectul de garantare de 24 de luni de la data achiziției inițiale. Asigurați-vă că vă înregistrați produsul și să păstreze chitanța (dovadă de cumpărare) și numărul de serie într-un loc sigur. Vă puteți înregistra produsul Hansa, fie on-line la www.amica-international.co.uk sau sunand la 0844 815 8880 (din Marea Britanie) sau on-line la www.amica.ie (Irlanda)

Ce acoperă?

  • Defecțiuni electrice și mecanice care decurg din materiale defecte, componente defecte sau defect de fabricație.
  • Piese de schimb funcționale
  • Costurile de manoperă a unui inginer autorizat Hansa

Garanţia dumneavoastră Hansa acoperă uz casnic la o adresa rezidenţială şi este în următoarele condiții:

Excluderi de garanție:

  • Transportare / daune in timpul livrării sau în timpul senzonului rece au apărut daune.
  • Instalarea incorectă: Asigurați-vă că aparatul Hansa a fost conectat corect și în condiții de siguranță pentru rețea furnizate de energie electrică, gaze și apă și canalizare, după caz ​​și în conformitate cu manualul de instrucțiuni.
  • Dispozitive de gaz trebuie să fie instalat în mod corespunzător de către un personal autorizat.
  • (or BORD GAIS) installer. LPG conversions will be covered only if a copy of the necessary certification is provided at the time of registration by a qualified Gas Safe (or BORD GAIS) installer.
  • Vă recomandăm ca toate produsele de gătit, mașini electrice de spălat rufe și mașini de spălat vase să fie instalate de către un instalator calificat / electrician de instalare a aparatelor.
  • Repararea, sau interferența cu, produsul de orice persoană nu este autorizată de către producător pentru a efectua astfel de servicii.
  • Utilizarea necorespunzătoare sau abuz.
  • Deteriorarea accidentală.
  • Inversarea de uși sau mânerele ușilor pe dispozitive de răcire.
  • Repararea sau înlocuirea unor piese de cosmetice sau consumabile, cum ar fi becuri, prize, siguranțe, cabluri, filtre și accesorii, butoane de control, vane, capace pentru containere, mânere, rafturi de sticlă și sârmă, furtunuri de cauciuc, rafturi de uși din plastic, precum și orice accesorii, de exemplu Cuptor tăvile și rafturile. Acestea includ piesele care au devenit uzate, decolorate sau deteriorate, inclusiv leziuni de utilizare incorectă sau de curățare.
  • Repararea aparatului din cauza efectelor de o lipsă de curățare, cum ar fi murdărie, mucegai, grasimi, scurgeri si mirosuri sau ca urmare a efectelor depunerilor de calcar.
  • Orice blocaje la pompa sau filtru în mașini de spălat și mașini de spălat vase.
  • Evaporatoare perforate și lipsa de curățenie (de exemplu. Jeturi de gaze blocate).
  • Orice piese care sunt dotate cu produsul care nu sunt piese originale ale producătorul.
  • Funcționarea la tensiuni incorecte.
  • Nici o defecțiune găsită.
  • Zgârieturi și cipuri la suprafață de sticlă aragaz cu placă ceramică care rezultă din utilizarea de ustensile de gătit nepotrivite.
  • Zgomot, vibrații sau abur ca rezultat funcționarea aparatului. Aceasta include abur de la mașină de spălat, uscător, mașină de spălat vase și cuptoare, difuzate de ventilatoarele cuptorului, pompe de drenaj.
  • Fiind utilizat într-un mediu non-casnic, de mâna a doua, sau cele folosite de mai multe persoane în zonele comune.
  • Taxa de servicii ar putea fi în cazul în care o defecțiune nu este un defect mecanic sau electric de fabricație.

Denegări de responsabilitate

  • Producătorul nu este responsabil pentru orice daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a aparatului.
  • Garanția este valabilă în Regatul Unit și Republica Irlanda numai.
  • Garanția nu este transferabilă și doar se referă la cumpărătorul al acestui aparat.
  • În cazul în care Hansa consideră necesar de a schimba un aparat în perioada de garanţie, noul aparat va fi acoperit de perioada de garanție a celui anterior  și nu va fi supus unei noi garanții.
  • Hansa își rezervă dreptul de a verifica aparatul înainte de schimb / înlocuire care poate avea loc.
  • Hansa neagă orice responsabilitate pentru pierderi indirecte sau daune.
  • Această garanție nu diminuă în nici un fel drepturile dumneavoastră legale sau juridice.

La depistarea unei defecțiuni și solicitarea efectuării unei reparație în timpul perioadei de garanție, vă rugăm să contactați centrele noastre de service.

Guarantee terms and conditions